Menu Przedmiotowe
 
PORADNIK INTERESANTA / KARTY USŁUG
>Język migowy
>Skargi i wnioski
>Petycje
>Karta Dużej Rodziny
 
 
AKTUALNOŚCI
>Ogłoszenia
>Obwieszczenia miasto
>Obwieszczenia gmina
>Odbiór odpadów komunalnych
>Wymagania dla przedsiębiorców ubiegających się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru nieczystości stałych i ciekłych
>Plany zagospodarowania przestrzennego
 
 
RADA MIEJSKA
>Kompetencje
>Kodeks Etyki Radnego
>Biuro Rady Miejskiej
>Kadencja IV (2002 - 2006)
>Kadencja V (2006 - 2010)
>Kadencja VI (2010 - 2014)
>Kadencja VII (2014 - 2018)
 
 
BURMISTRZ
>Burmistrz i współpracownicy
>Przyjęcia interesantów
>Kompetencje Burmistrza i współpracowników
>Zarządzenia Burmistrza
>Umorzenia i ulgi w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym
 
 
ZAMIERZENIA WŁADZ
>Współne Kierunki Rozwoju Gmin Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów
>Wieloletni Plan Inwestycyjny Gminy Brwinów na lata 2014-2020
>Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Brwinów na lata 2006 - 2013
>Program poprawy porządku
>Program Ochrony Środowiska
>Regulamin Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Brwinów
>Wykaz firm zajmujących się usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest
>Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Brwinów na lata 2009-2012 z perspektywą do 2016r
>Inicjatywy lokalne
>Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii w Gminie Brwinów na 2015 r.
>LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI GMINY BRWINÓW NA LATA 2015 - 2025
>Program profilaktyki szczepień ochronnych przeciwko grypie dla mieszkańców Gminy Brwinów po 65 roku życia na lata 2015 - 2019
>Kontynuacja programu profilaktyki stomatologicznej w latach 2015 – 2016, przyjętego Uchwałą Nr XLIX.509.2014 Rady Miejskiej w Brwinowie w sprawie przyjęcia programu zdrowotnego pn. „Program profilaktyki stomatologicznej prowadzony w latach 2013 – 2015 obejmujący dzieci z Gminy Brwinów w wieku 6 - 9 lat” realizowanego w latach 2014 - 2015
>Program Profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w gminie Brwinów na lata 2014-2018
>Strategia rozwiązywania problemów społecznych gminy Brwinów na lata 2014-2020
>Gminny Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2014-2016
>Współpraca Gminy Brwinów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
>Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Brwinów
>Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Brwinów
 
 
PRAWO
>Statut Gminy
>Ustawy dotyczące gminy
>Podatki i opłaty lokalne
 
 
URZĄD GMINY
>Struktura organizacyjna
>Regulamin organizacyjny
>Rejestry i ewidencje
>Kontrole prowadzone w Urzędzie Gminy
>Straż Miejska
>Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
>Oświadczenia majątkowe
>Oferty pracy w Urzędzie Gminy
>E-urząd
>Zespół ds. Funduszy Zewnętrznych
 
 
PRZETARGI ROZSTRZYGNIĘTE
>W roku 2006
>Informacje o przetargach po 2006 roku
 
 
BUDŻET
>Budżet na rok 2014
>Budżet na rok 2013
>Budżet na rok 2012
>Budżet na rok 2011
>Budżet na rok 2010
>Budżet na rok 2009
>Budżet na rok 2008
>Budżet na rok 2007
>Budżet na rok 2006
>Budżet na rok 2005
>Budżet na rok 2004
 
 
INFORMACJE O GMINIE
>historia
>zabytki
>położenie
>Gmina Brwinów w liczbach
 
 
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY
>Przedszkola
>Zespoły Szkół
>Liceum Ogónokształcące
>Środowiskowy Ośrodek Pomocy Społecznej
>Gminny Ośrodek Kultury
>Biblioteka Publiczna
>Oświadczenia majątkowe
>Oferty pracy
 
 
SOŁTYSI I RADY SOŁECKIE
>Statut sołectw
>Sołtysi i Rady Sołeckie
>Mapa sołectw
 
 
PODMIOTY REPREZENTUJĄCE SKARB PAŃSTWA
>Wojewoda
>Agencja Mienia Wojskowego
>ARiMR
>Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa
>PARP
>Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
>Urząd Skarbowy
 
 
BEZPIECZEŃSTWO
>Zarządzanie w warunkach zagrożenia i warunkach kryzysowych
 
 
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
>Informacje ogólne
>Procedura ponownego wykorzystywania informacji publicznej obowiązująca w Gminie Brwinów
>Informacje nieudostępnione
>Wyciąg ze statutu o udostępnianiu informacji
>Instrukcja korzystania z BIP-u
>Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
>Ustawa o dostępie do informacji publicznej
>Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej
>Uchwała Nr LIX/586/2006 w sprawie ustalenia wysokości opłat pobieranych za udzielanie informacji publicznej w formie pisemnej i na nośnikach elektronicznych
>Zarządzenie Nr 56.2012 z dnia 30 sierpnia 2012 r. Burmistrza Gminy Brwinów w sprawie określenia warunków ponownego wykorzystania informacji publicznej
 
 
OCHRONA ŚRODOWISKA
>Publiczny wykaz danych o środowisku
>Wykaz podmiotów posiadających zezwolenie na odbiór nieczystości ciekłych z terenu gminy Brwinów
>Analizy stanu gospodarki komunalnej
 
 
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011
 
 
Mapa strony
>KARTY USŁUG
 
 
WYBORY
 
 
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2014
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
brwinow.bipst.pl / URZĄD GMINY / Oferty pracy w Urzędzie Gminy / Informacje o wynikach naboru
    INFORMACJE O WYNIKACH NABORUWyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdfRSS

    AKTUALNE WYNIKI NABORÓW

     

    Data publikacji

    Dotyczy

    Status

    Uwagi

    14.01.2013r.

    Podinspektor ds. utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Brwinów (142 KB)

     Zakończono

    Rezygnacja z zatrudnienia

    20.05.2013r Podinspektor/Inspektor ds. drogowych w Urzędzie Gminy Brwinów (21 KB) Zakończono Rezygnacja z zatrudnienia
    04.06.2013r Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. drogowych w Urzędzie Gminy Brwinów (21 KB) Zakończono Nie wpłynęła żadna oferta
    22.07.2013r. Komendant Straży Miejskiej (29 KB) Zakończono Odrzucona kandydatura
    18.11.2013r Informacja o wyniku naboru na stanowisko Komendant Straży Miejskiej w Brwinowie (15 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty

     

     


    ARCHIWUM LATA 2009 - 2012

    Data publikacji

    Dotyczy

    Status

    Uwagi

    02.02.2009r.

    Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich, Z-ca Kierownika USC (27 KB)

     Zakończono

    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych

    12.02.2009r.

    Młodszy Referent w Referacie Gospodarki Nieruchomościami (21 KB) Zakończono  
    20.02.2009r. Radca prawny w Urzędzie Gminy Brwinów (23 KB) Zakończono  
    26.02.2009r.
    Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich- Zastępca Kierownika USC (25 KB)
    Zakończono
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    10.03.2009r.
    Podinspektor/Inspektor ds. przygotowania inwestycji drogowych (22 KB)
    Zakończono

    17.03.2009r.
    Radca Prawny w Urzędzie Gminy Brwinów (21 KB)
    Zakończono

    17.03.2009r. Podinspektor/Inspektor ds. elektrycznych (21 KB)
    Zakończono Nie wpłynęła żadna oferta
    17.03.2009r. Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego (21 KB)
    Zakończono Nie wpłynęła żadna oferta
    17.03.2009r. Inspektor ds. budowlanych (21 KB) Zakończono Nie wpłynęła żadna oferta
    17.03.2009r. Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich- Z-ca Kierownika USC (24 KB) Zakończono Nie wpłynęła żadna oferta
    19.03.2009r.
    Podinspektor/Inspektor w Referacie Inwestycyjno-Komunalnym (22 KB)
    Zakończono

    27.03.2009r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (21 KB)
    Zakończono

    08.04.2009r.
    Podinspektor /Inspektor w Referacie Inwestycyjno -Komunalnym (22 KB)
    Zakończono

    21.04.2009r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (22 KB)
    Zakończono

    22.04.2009r.
    Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich- Z-ca Kierownika USC (28 KB) Zakończono
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    11.05.2009r.
    Inspektor ds. rozliczeń, planowania i raportowania (21 KB)
    Zakończono
    Nie wpłynęła żadna oferta
    12.05.2009r.
    Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego (27 KB)
    Zakończono

    19.05.2009r.
    Podinspektor/Inspektor ds. elektrycznych w Referacie Inwestycyjno-Komunalnym (21 KB)
    Zakończono

    02.06.2009r.
    Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich- Z-ca Kierownika USC (20 KB)
    Zakończono
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    17.06.2009r.
    Inspektor ds. rozliczeń, planowania i raportowania (22 KB)
    Zakończono

    23.06.2009r.
    Inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego (21 KB)
    Zakończono
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    06.07.2009r.
    Podinspektor/Inspektor ds. podatków w Referacie Budżetowo- Finansowo - Podatkowym (22 KB)
    Zakończono

    17.07.2009r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (22 KB)
    Zakończono
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    17.07.2009r.
    Kierownika Referatu Inwestycyjno-Komunalnego (23 KB)
    Zakończono

    25.08.2009r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (21 KB)
    Zakończono
    Nie wpłynęła żadna oferta
    19.10.2009r.
    Podinspektor/Inspektor ds. elektrycznych (21 KB)
    Zakończono
    Nie wpłynęła żadna oferta
    21.10.2009r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (20 KB)
    Zakończono
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    26.10.2009r.
    Podinspektor ds. oświaty i spraw społecznych (21 KB)
    Zakończono

    12.11.2009r.
    Podinspektor ds. oświaty i spraw społecznych (21 KB)
    Zakończono

    18.11.2009r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo - Kanalizacyjnej (21 KB)
    Zakończono

    04.12.2009r
    Podinspektor/Inspektor ds. elektrycznych (21 KB)
    Zakończono

    07.12.2009r.
    Podinspektor / Inspektor ds. ds. oświaty i spraw społecznych (21 KB)
    Zakończono

    09.12.2009r.
    Podinspektor/Inspektor ds. elektrycznych (21 KB)
    Zakończono

    28.12.2009r.
    Podinspektor ds. nadzoru robót drogowych (22 KB)
    Zakończono

    28.12.2009r
    Inspektor ds. oświaty i spraw społecznych (22 KB)
    Zakończono

    5.01.2010r. Podinspektor ds. inwestycji sieci sanitarnych (27 KB) Zakończono Kandydaci otrzymali mniej niż 20% możliwej do uzyskania liczby punktów
    25.02.2010r.
    Podinspektor ds. inwestycji sieci sanitarnych (21 KB)
    Zakończona
    Kandydaci otrzymali mniej niż 20% możliwej do uzyskania liczby punktów
    08.03.2010r.
    Wynik naboru na stanowisko: Podinspektora/Inspektora ds. elektrycznych w Referacie Inwestycyjno-Komunalnym (23 KB)
    Zakończona

    21.04.2010r.
    Podinspektor/Inspektor ds. ochrony środowiska (21 KB) Zakończona

    07.05.2010r.
    Główny specjalista ds. public relations (20 KB)
    Zakończona
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    17.05.2010r.
    Podinspektor/Inspektor ds. ochrony środowiska (22 KB)
    Zakończona

    27.05.2010r.
    Główny specjalista ds. public relations (21 KB)
    Zakończona

    07.06.2010r.
    Inspektor ds. finansowych (21 KB)
    Zakończona

    23.06.2010r.
    Wyniki naboru - Insektor ds. finansowych (21 KB)
    Zakończona
    Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    29.06.2010r.
    Główny specjalista ds. public relations (21 KB)
    Zakończona

    19.07.2010r.
    Inspektor ds. finansowych w Referacie Budżetowo- Finansowo- Podatkowym (22 KB)
    Zakończono

    21.07.2010r. Inspektor ds. Unii Europejskiej (21 KB) Zakończono  
    30.08.2010r.
    Zastępca Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu „ Czyste Życie” (21 KB)
    Zakończono

    03.08.2010r.
    Główny specjalista ds. public relations (21 KB)
    Zakończono

    20.09.2010r.
    Główny specjalista ds. public relations (23 KB)
    Zakończono

    07.10.2010r
    Podinspektor/Inspektor ds. nadzoru robót drogowych (21 KB)
    Zakończono

    03.01.2011r.
    Kierownik Biura Promocji (23 KB)
    Zakończono
    Konkurs został rozstrzygnięty
    17.01.2011r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (22 KB)
    Zakończono
    Kandydat otrzymał mniej niż 20% możliwej do uzyskania liczby punktów
    20.01.2011r.
    Podinspektor/Inspektor ds. elektrycznych (22 KB)
    Zakończono
    Konkurs został rozstrzygnięty
    11.02.2011r.
    Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (22 KB)
    Zakończono
    Konkurs został rozstrzygnięty
    28.03.2011r.
    specjalista ds. nadzoru i rozliczeń technicznych (22 KB)
    Zakończono
    Konkurs został rozstrzygnięty
    11.05.2011r.
    Radca Prawny w Urzędzie Gminy Brwinów (22 KB)
    Zakończono
    Konkurs został rozstrzygnięty
    31.05.2011r.
    Podinspektor/Inspektor ds. przygotowania i nadzoru robót drogowych (21 KB)
    Zakończono
    Wybrana osoba zrezygnowała z zatrudnienia
    31.05.2011r. Inspektor ds. obsługi finansowej, analiz i planowania w Jednostce Realizującej Projekt „Czyste życie” (22 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    26.07.2011r. Inspektor ds. promocji (113 KB) Zakończono  Konkurs został rozstrzygnięty
    21.09.2011r. Podinspektor ds. bieżącego utrzymania dróg (21 KB) Zakończono Żadna z ofert nie spełniła wymogów formalnych
    26.09.2011r. Podinspektor ds. robót porządkowych i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej (22 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    10.11.2011r. Inspektor ds. monitoringu i sprawozdawczości funduszy strukturalnych w Urzędzie Gminy Brwinów (22 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    10.11.2011r. Inspektor ds. rozliczania funduszy strukturalnych w Urzędzie Gminy Brwinów (22 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    15.11.2011r. Inspektor ds. rozliczania funduszy strukturalnych (25 KB) Zakończono Wybrana osoba zrezygnowała z zatrudnienia
    01.12.2011r. Inspektor ds. rozliczania funduszy strukturalnych (21 KB) Zakończono Kandydat otrzymał mniej niż 20% możliwej do uzyskania liczby punktów
    02.07.2012r. Starszy informatyk (111 KB) Zakończono Wybrana osoba zrezygnowała z zatrudnienia
    20.08.2012r. Inspektor ds. elektrycznych (15 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    28.08.2012r. Podinspektor ds. czynszów (115 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    30.08.2012r. Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie (117 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    20.09.2012 r. Podinspektor ds. finansowych w Referacie Budżetowo-Finansowo-Podatkowym (23 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
    23.11.2012 r. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor ds. drogowych w Urzędzie Gminy Brwinów (16 KB) Zakończono Konkurs został rozstrzygnięty
     
     
     
     
     
           
           
           
    ARCHIWALNE
     
     
     

    Lp.

    DOTYCZY

    1.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Audytor_Wewnętrzny (21 KB)

    2.

    Główny_Specjalista_ds._Unii_Europejskiej (46 KB)

    3.

    Informacja_o_braku_ofert_na_stanowisko_Główny_Specjalista_ds._Unii_Europejskiej (20 KB)

    4.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Informatyk (21 KB)

    5.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Audytor_wewnętrzny (21 KB)

    6.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Inspektor_ds._finansowo-inwestycyjnych (22 KB)

    7.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Inspektor_ds._finansowych (21 KB)

    8.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Inspektor_ds._elektrycznych (21 KB)

    9.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Inspektor_ds._budowlanych (21 KB)

    10.

    Informacja_o_wyniku_naboru_na_stanowisko_Inspektor_ds._finansowych (22 KB)

    11.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. finansowych (23 KB)

    12.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko audytor wewnętrzny (21 KB)

    13.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. budowlanych (21 KB)

    14.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. elektrycznych (21 KB)

    15.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Młodszy Referent w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego (22 KB)

    16.

    Informacja o wyniku nabory na stanowisko Starszy informatyk (22 KB)

    17.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektor ds. oświaty i spraw społecznych (24 KB)

    18.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko podinspektor ds. promocji (24 KB)

    19.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Referent prawno- administarcyjny w Referacie Budżetowo-Finansowo-Podatkowym (22 KB)

    20.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Starszy Informatyk (29 KB)

    21.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. finansowych w Referacie Budżetowo-Finansowo-Podatkowym (24 KB)

    22.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Młodszy referent ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Burmistrza Gminy Brwinów (24 KB)

    23.

    Informacja o wyniku naboru na stanowiskoKierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego (24 KB)

    24.

    Informacja o wyniku nabou na stanowisko Kierownik Jednostki Realizującej Projekt „Czyste życie” w Jednostce Realizującej Projekt „Czyste życie” (22 KB)

    25.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Poborca podatkowy (21 KB)

    26.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko specjalista ds. obsługi księgowej w Jednostce Realizującej Projek (21 KB)

    27.

    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego (23 KB)

    28. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Radca prawny w Jednostce Realizującej Projekt „Czyste życie” (22 KB)
    29. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor lub Inspektor ds. przetargów (22 KB)
    30. Informacja o wyniku naboru na stanowisko pracy- Kierownik Referatu Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Brwinów (23 KB)
    31. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor lun Inspektor ds. przetargów (22 KB)
    32. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej (21 KB)
    33.
    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. budowlanych (25 KB)
    34.
    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektor ds. elektrycznych (25 KB)
    35.
    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownik Referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnych (25 KB)
    36.
    Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego (25 KB)
    37. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor lub Inspektor ds. ochrony środowiska (23 KB)
    38. Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. przygotowania inwestycji drogowych (24 KB)

     

    Dodany 2005-12-30 10:54:36 przez Patryk Michalak         Wyświetlony: 13546
    Autor dokumentu: M.W
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2013-11-18 16:10:58               Historia zmian [191]
    Menu Podmiotowe

     
    Sprawy
    Klucz:
     
    Redaktorzy strony
    BIP Redagują:
    Brak


    Wersje elektroniczne
    Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
    3888694 odwiedzin
    Statystyki zaawansowane

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

    Zamknij