Menu Przedmiotowe
 
Referendum Gminne 4 czerwca 2017 r.
 
 
WYBORY
>Referendum Ogólnokrajowe 2015
>Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej - 2016
>Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
 
 
PORADNIK INTERESANTA / KARTY USŁUG
>Język migowy
>Skargi i wnioski
>Petycje
>Karta Dużej Rodziny
>Brwinowska Karta Mieszkańca
 
 
AKTUALNOŚCI
>Ogłoszenia
>Obwieszczenia
>Odbiór odpadów komunalnych
>Wymagania dla przedsiębiorców ubiegających się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru nieczystości stałych i ciekłych
>Plany zagospodarowania przestrzennego
 
 
RADA MIEJSKA
>Kompetencje
>Kodeks Etyki Radnego
>Biuro Rady Miejskiej
>Kadencja IV (2002 - 2006)
>Kadencja V (2006 - 2010)
>Kadencja VI (2010 - 2014)
>Kadencja VII (2014 - 2018)
 
 
BURMISTRZ
>Burmistrz i współpracownicy
>Przyjęcia interesantów
>Kompetencje Burmistrza i współpracowników
>Zarządzenia Burmistrza
>Zarządzenia Finansowe
>Umorzenia i ulgi w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym
 
 
ZAMIERZENIA WŁADZ
>Współne Kierunki Rozwoju Gmin Obszaru Funkcjonalnego Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów
>Wieloletni Plan Inwestycyjny Gminy Brwinów na lata 2014-2020
>Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Brwinowa na lata 2016-2023
>Program poprawy porządku
>Program Ochrony Środowiska
>Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Brwinów w roku 2017.
>Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Brwinów
>Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Brwinów
>Regulamin Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Brwinów
>Wykaz firm zajmujących się usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest
>Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Brwinów na lata 2009-2012 z perspektywą do 2016r
>Współpraca Gminy Brwinów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
>Inicjatywy lokalne
>Gminny Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2014-2016
>Program Profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w gminie Brwinów na lata 2014-2018
>Strategia rozwiązywania problemów społecznych gminy Brwinów na lata 2014-2020
>Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii w Gminie Brwinów na 2017 r.
>”Program profilaktyki szczepień ochronnych przeciwko grypie dla mieszkańców Gminy Brwinów po 65 roku życia na lata 2015 - 2019”
 
 
PRAWO
>Statut Gminy
>Ustawy dotyczące gminy
>Podatki i opłaty lokalne
 
 
URZĄD GMINY
>Struktura organizacyjna
>Regulamin organizacyjny
>Rejestry i ewidencje
>Kontrole prowadzone w Urzędzie Gminy
>Straż Miejska
>Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
>Oświadczenia majątkowe
>Oferty pracy w Urzędzie Gminy
>E-urząd
>Telefony
>Nieodpłatna pomoc prawna
 
 
PRZETARGI ROZSTRZYGNIĘTE
>W roku 2006
>Informacje o przetargach po 2006 roku
 
 
BUDŻET
>Budżet na rok 2017
>Budżet na rok 2016
>Budżet na rok 2015
>Budżet na rok 2014
>Budżet na rok 2013
>Budżet na rok 2012
>Budżet na rok 2011
>Budżet na rok 2010
>Budżet na rok 2009
>Budżet na rok 2008
>Budżet na rok 2007
>Budżet na rok 2006
>Budżet na rok 2005
>Budżet na rok 2004
 
 
INFORMACJE O GMINIE
>historia
>Gminna ewidencja zabytków
>położenie
>Gmina Brwinów w liczbach
 
 
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY
>Przedszkola
>Zespoły Szkół
>Liceum Ogónokształcące
>Środowiskowy Ośrodek Pomocy Społecznej
>Gminny Ośrodek Kultury
>Biblioteka Publiczna
>Oświadczenia majątkowe
>Oferty pracy
 
 
SOŁTYSI I RADY SOŁECKIE
>Statut sołectw
>Sołtysi i Rady Sołeckie
>Mapa sołectw
 
 
PODMIOTY REPREZENTUJĄCE SKARB PAŃSTWA
>Wojewoda
>Agencja Mienia Wojskowego
>ARiMR
>Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa
>PARP
>Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
>Urząd Skarbowy
 
 
BEZPIECZEŃSTWO
>Zarządzanie w warunkach zagrożenia i warunkach kryzysowych
 
 
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
>Informacje ogólne
>Procedura ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
>Informacje nieudostępnione
>Wyciąg ze statutu o udostępnianiu informacji
>Instrukcja korzystania z BIP-u
>Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
>Ustawa o dostępie do informacji publicznej
>Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej
>Zarządzenie Nr 54.2016 Burmistrza Gminy Brwinów z dnia 8 sierpnia 2016 r. w sprawie określenia warunków ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
 
 
Działalnośc lobbingowa
 
 
OCHRONA ŚRODOWISKA
>Publiczny wykaz danych o środowisku
>Wykaz podmiotów posiadających zezwolenie na odbiór nieczystości ciekłych z terenu gminy Brwinó
>Analizy stanu gospodarki komunalnej
 
 
Mapa strony
>KARTY USŁUG
 
 
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2014
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
brwinow.bipst.pl / URZĄD GMINY / Struktura organizacyjna / Referat Kadr i Organizacji
    Referat Kadr i OrganizacjiWyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdfRSS

    Referat Kadr i Organizacji mieści się w Budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12 pok. nr 7, 102 i 205.

    Referat Kadr i Organizacji zapewnia funkcjonowanie Urzędu i obsługę kadrową pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
    z wyłączeniem dyrektorów placówek oświatowych.

    Do zadań Referatu należy w szczególności:

    1.      prowadzenie:

    1)      biura obsługi interesanta Urzędu,

    2)      sekretariatu Burmistrza Gminy Brwinów,

    3)      sekretariatów Zastępców Burmistrza Gminy Brwinów,

    4)      zbioru akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem akt osobowych dyrektorów placówek oświatowych,

    5)      dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,

    6)      dokumentacji związanej ze zmianą wynagrodzeń, nagrodami jubileuszowymi, dodatkowym wynagrodzeniem rocznym, okresowymi ocenami pracy, emeryturami i rentami, wyjazdami służbowymi, odpowiedzialnością majątkową,

    7)      rejestru szkoleń pracowników i przekazywanie informacji
    o szkoleniach, przygotowywanie umów na używanie pojazdów do celów służbowych,

    8)      współpraca z Sądem Rejonowym w Pruszkowie w zakresie prowadzenia spraw związanych z pracą skazanych,

    9)      prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi,

    10)  rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza,

    11)  zbioru zarządzeń Burmistrza,

    12)  rejestru skarg i wniosków,

    2.      Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych w Urzędzie oraz staży absolwenckich.

    3.      Przygotowywanie umów z zakładami opieki zdrowotnej w związku z badaniami lekarskimi pracowników.

    4.      Organizacja i przygotowanie dokumentacji komisji konkursowej na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych z wyłączeniem dyrektorów placówek oświatowych.

    5.      Zamawianie, wydawanie i ewidencjonowanie obiegu pieczęci i tablic urzędowych.

    6.      Współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym Delegatura w Warszawie
    w związku z wyborami i referendami.

    7.      Zapewnienie pracownikom Urzędu zaopatrzenia w materiały biurowe.

    8.      Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie składania rocznych zeznań podatkowych.

    9.      Prenumerata czasopism.

    10.  Obsługa ankiet dotyczących Gminy.

    11.  Współpraca z GUS i PFRON w zakresie prawa pracy.

    12.  Sprawy związane z oświadczeniami majątkowymi: Burmistrza, Zastępców Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób wydających decyzje administracyjne w imieniu burmistrza.

    13.  Prowadzenie centralnego rejestru umów zleceń i umów o dzieło.

    14.  Aktualizacja tablic informacyjnych, urzędowych w oparciu o materiały
    z poszczególnych referatów.

    15.  Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Urzędu.

    16.  Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Urzędu, rejestru zwolnień lekarskich.

    17.  Wydawanie legitymacji służbowych pracownikom.

    18.   Prowadzenie książki kontroli, w której rejestruje się kontrole przeprowadzane
    w Urzędzie.

    19.  Sprawy wiązane z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi Urzędu.

    20.  Zapewnienie bieżącej wysyłki korespondencji urzędowej.

    21.  Ewidencjonowanie korespondencji.

    22.  Czynności związane z doręczaniem korespondencji wewnątrz Urzędu.

    Pracownikami Referatu Kadr i Organizacji są:

     

    L.p.
    Imię i Nazwisko
    Stanowisko
    Nr  pokoju
    Nr telefonu
    1. Justyna Gołębiowska-Wdowczyk Kierownik Referatu 205 738-26-23
    2. Katarzyna Kowalska Zastępca Kierownika 205 738-26-23
    3. Ewa Rdest Podinspektor ds. Kancelaryjnych 007 738-26-01
    4. Edyta Caban Inspektor ds. Obsługi Sekretariatu Burmistrza 102 738-26-12
    5. Aneta Michalska Inspektor ds. obsługi sekretariatu 003 738-25-66
    6. Ewa Graszka Inspektor 007 738-26-15
    7. Dorota Gałązka Referent 007 738-26-15
    8. Jolanta Przyborowska  Pomoc administracyjna 007 738-26-15

     

     

    Dodany 2003-12-19 09:11:25 przez Patryk Michalak         Wyświetlony: 9526
    Autor dokumentu: M.M.
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2017-03-29 10:36:20               Historia zmian [80]
    Menu Podmiotowe

     
    Sprawy
    Klucz:
     
    Redaktorzy strony
    BIP Redagują:
    Brak


    Wersje elektroniczne
    Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
    6249639 odwiedzin
    Statystyki zaawansowane

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

    Zamknij